شناسهٔ خبر: 219506 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز بهسازی مسیرهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه

چذابه مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان از آغاز بهسازی و آسفالت مسیرهای منتهی به گذرگاه‌های اربعین حسینی شلمچه و چذابه با ۱۰ گروه کاری خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، محمد جولانژاد مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به آماده سازی مسیرهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه برای تردد زائران اربعین حسینی اظهار کرد: از هفته جاری ۶ گروه آسفالت و هفته آینده چهار اکیپ دیگر به مجموع گروه فعال در مسیرهای گذرگاه‌های اربعین حسینی افزوده خواهند شد.

 وی افزود: روند بهسازی و روکش آسفالت مسیرهای منتهی به گذرگاه‌های اربعین حسینی در شلمچه و چذابه حداقل یک تا ۲ ماه ادامه خواهد داشت.

 جولانژاد در ادامه به اقدامات زیرساختی در پایانه‌های مرزی اشاره کرد و افزود: با پیگیری‌های انجام شده از سازمان راهداری، از بهمن ماه سال گذشته اعتباری برای تسهیل تردد در مرزها جذب و فرآیند مناقصه و تعیین پیمانکار طی شده است.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان با تاکید بر اینکه رسالت اصلی ستاد پایانه‌های استان جابه‌جایی زائران در ۲ مرز شلمچه و چذابه است، افزود: سعی بر این است تا از ظرفیت ناوگان شرکت‌های خصوصی و نیمه دولتی برای جابه‌جایی زائران به ویژه به سمت مراکز استان‌ها بیشتر استفاده شود تا گره‌های ترافیکی اربعین امسال نیز برطرف شود.